• Strona główna
  • Dla pracownika
  • Dla studenta
  • Dla kandydata
IFP
Aktualności O Instytucie Filologii Polskiej Dyrekcja Instytutu Filologii Polskiej Sekretariat Instytutu Filologii Polskiej Struktura Instytutu Filologii Polskiej Konferencje w IFP Poradnie Wydawnictwo „Poznańskie Studia Polonistyczne” Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UAM Z dziejów polonistyki poznańskiej
Szybkie linki
Strona główna UAM Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej Jakość kształcenia USOS Wydziałowy Serwis Edukacji Interaktywnej - Moodle Filologia polska w Kaliszu Polacy i Niemcy w Europie Polen und Deutsche in Europa Biblioteka Uniwersytecka Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk MNiSW
 
Instytut Filologii Polskiej Strona główna I etap konkursu na Wydziałowy Budżet Dydaktyczny za nami!
I etap konkursu na Wydziałowy Budżet Dydaktyczny za nami!
Wiadomość, opublikowana 27-05-2020

Zakończył się pierwszy etap czwartej edycji Wydziałowego Konkursu Dydaktyka najwyższej jakości. W tym roku zgłoszono 13 projektów, przygotowanych przez studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich, koła naukowe oraz Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców:

  1. CZŁOWIEK W(ŚRÓD) INSTYTUCJI – Alicja Labijak
  2. BLIŻEJ POLSKIEGO. SPRZĘT UŁATWIAJĄCY NAUCZANIE POLSKIEGO ON-LINE – Ewa Węgrzak
  3. STREFA Ł@DOWANI@ - Ewa Żero, Miłosz Maliński, Magdalena Baer, Patryk Borowiak
  4. KOBIETY W MEDIACH INTERAKTYWNYCH. HIPERTEKST / VIRTUAL REALITY / GRY WIDEO – Joanna Sikorska
  5. FORUM FILMU JAPOŃSKIEGO oraz KONFERENCJA NAUKOWA: FILMOWE SPOJRZENIA NA JAPONIĘ – Kamil Smoczyński
  6. ROK&FOLK – Katarzyna Zagłoba
  7. MIGRUJ Z NAMI! FREDRY 10 PO PANDEMII – Małgorzata Zduniak-Wiktorowicz
  8. JAK ŻYĆ W CZASACH EPIDEMII? STRATEGIE RADZENIA SOBIE Z KRYZYSEM – Mateusz Stróżyński
  9. TECZKA DOŚWIADCZEŃ – Natalia Różycka, Magdalena Socha 
  10. GDY WYKŁADOWCA I STUDENT SĄ BOHATERAMI. FILMOWYMI – Piotr Pławuszewski
  11. P/O EPIDEMII. JAK OPOWIADAĆ O DZISIEJSZYM ŚWIECIE – Przemysław Czapliński, Joanna Bednarek
  12. "ŁATY NA SURDUCIE. WOKÓŁ XIX WIEKU" – Rozalia Wojkiewicz, mgr Aleksandra Białek
  13. PANLEXIKON ZAPOŻYCZEŃ Z GREKI - O HELLENIZMACH W JĘZYKU POLSKIM RAZ NA ZAWSZE – Wojciech Jakub Wilczyński
27 maja odbyło się posiedzenie komisji konkursowej, która wysoko oceniła wartość dydaktyczną wszystkich zgłoszonych projektów oraz ich poziom merytoryczny. Ze względu na atrakcyjność, innowacyjność oraz szeroki zakres odbiorców komisja podjęła decyzję o zakwalifikowaniu do drugiego etapu konkursu siedem propozycji:
  • STREFA Ł@DOWANI@
  • KOBIETY W MEDIACH INTERAKTYWNYCH. HIPERTEKST / VIRTUAL REALITY / GRY WIDEO
  • MIGRUJ Z NAMI! FREDRY 10 PO PANDEMII
  • TECZKA DOŚWIADCZEŃ
  • P/O EPIDEMII. JAK OPOWIADAĆ O DZISIEJSZYM ŚWIECIE
  • "ŁATY NA SURDUCIE. WOKÓŁ XIX WIEKU"
  • PANLEXIKON ZAPOŻYCZEŃ Z GREKI - O HELLENIZMACH W JĘZYKU POLSKIM RAZ NA ZAWSZE

Protokół z posiedzenia komisji konkursowej - rozstrzygnięcie I etapu konkursu

Zapraszamy do głosowania, które rozpocznie się 27 maja i zakończy się 1 czerwca. Swój głos można oddać za pomocą formularza na platformie Office365. 

Zwycięski projekt poznamy 3 czerwca br. podczas V Wydziałowego Dnia Jakości Kształcenia i I Dnia Jakości Kształcenia w Szkole o Języku i Literaturze.


Projekt-Strefa-l@dowania.pdf
Projekt-Kobiety-w-mediach-interaktywnych.pdf
Projekt-Migruj-z-nami.-Fredry-10-po-pandemii.pdf
Projekt-Teczka-doswiadczen.pdf
Projekt-Po-epidemii.-Jak-opowiadac-o-dzisiejszym-swiecie.pdf
Projekt-laty-na-surducie.-Wokol-XIX-wieku.pdf
Projekt-Panlexikon-zapozyczen-greki-o-hellenizmach-w-jezyku-polskim-raz-na-zawsze.pdf
Protokol-z-posiedzenia-komisji-konkursowej-dotyczacy-rozstrzygniecia-I-etapu-konkursu-na-Wydzialowy-Budzet-Dydaktyczny.pdf

Informację wprowadził/a: Monika Sidorowska

Drukuj stronę Zarządzanie stroną
Kalendarz wydarzeń
Perspektywy 2020Ranking Kierunków Studiów 2019 „Perspektywy” przewodnik

Film promocyjny IFP

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.